מחפשים אדריכלית ומעצבת פנים בחדרה והסביבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שמי שירלי שטיין ובמשרדי אני עוסקת באדריכלות ועיצוב פנים בחדרה והסביבה.
הרבה אנשים שואלים אותי, למה בעצם צריך תכנון אדריכלי?

אז למה חשוב להעזר באיש מקצוע לתכנון הבית? אדריכל או הנדסאי אדריכלות הוא אדם שהוכשר במסגרת לימודיו בתכנון ועיצוב.
דבר ראשון תפקידו ללמוד את דיירי הבית ולהתאים להם את הבית המדוייק למשפחה שתגור בו, להסתכל על צורת הבית ולתכנן נכון את החלוקה בחלל ובחדרים השונים: למקם את החלונות בהתאם לתכנון האקלימי, תכנון נכון של הכניסה והמעבר בין החדרים, ובין החלל הציבורי לפרטי של הבית.
תכנון אדריכלי טוב ידע לקחת את החלל ולמפות אותו בצורה נכונה. למה הכוונה? הוא יידע להעריך את מיקום האלמנטים בחלל ולהתאים אותם בצורה נכונה לצרכי הבית.
איש מקצוע ידע גם לקחת בחשבון אלמנטים של האזור כמו: כניסות אוויר, אור טבעי, מרחק מאזורים רועשים נוף שנשקף מין החלונות כמו למשל נוף לים או נוף לבית העלמין ועוד.

הרבה פעמים לקוח מגיע עם פנטזיה מסויימת לגבי הבית שלו ותפקידי להסביר לו מה יוכל להתקיים בחלל ומה לא מסיבות של תקינה, הנדסאת אנוש ופרופורציות.
בפרוייקט של אדריכלות ועיצוב פנים איש מקצוע ידע גם לתכנן את השינויים בצורה שתתחשב ותעמוד בתקינה של אינסטלציה חשמל ועוד.
אם הלקוח רוצה לפצל את דירתו, או להגדיל חלל , או אפילו לשבור קיר בדירה על מנת להרחיב או להתאים אותה לצרכיו- הוא חייב להתייעץ עם אדריכל/ הנדסאי אדריכלות או מהנדס (קונסטורקטור) קודם לכן.

חלק מהאנשים לא יודעים כי ישנם מקרים בהם אין אפשרות מבחינה הנדסית לבצע שינוי בחלל ,לעיתים מדובר על קיר שהוא בסיס של עמודי תווך של המבנה או שעוברים בו מערכות חשמל ואינסטלציה מרכזיים שלא ניתן לפגוע בהם.
לא הייתם רוצים לעשות נזק למבנה או חלילה לסכן את יושבי הבית ושכניהם.
לפעמים ניתן לבצע שינויים בחלל אבל חייב להשיג מבחינה חוקית את האישורים הראויים לכך או היתר בניה, אתם לא רוצים להפוך לעבריינים בניה נכון?
אם זה נראה לכם כאב ראש, זה ממש לא חייב להיות כך. הרבה פעמים במסגרת תכנון אדריכלי איש המקצוע כבר מבצע את התכנון ומגיש את הבקשה להיתר בניה או של שיפוץ ומעביר לגורמים האחראים לאישורם.

איש המקצוע דואג לכם לכמעט הכל, מעבר לעובדה שהוא סוגר לכם פינה שקצת מאתגרת הוא גם מנהל קשר עם הקבלן ומפקח הבניה לוודא שהדברים נעשים בהתאם לתכנון.

אז אחרי שעשינו שינויים מבניים והבית שופץ איך משתלבת החשיבות של התכנון ועיצוב פנים.
למה חשוב לקחת איש מקצוע שעוסק גם באדריכלות ועיצוב פנים בחדרה והסביבה או בכל מקום אחר?

מהסיבה הפשוטה שכשאתם לוקחים איש מקצוע שנמצא איתכם מתחילת התהליך ועד סופו ישנה חשיבות גם לתכנון וגם לעיצוב ברמה של המוצר המוגמר.
בפרוייקט אדריכלות איש המקצוע ממפה את צורת הבית ואת הפרופורציות של השטח ולאחר מכן נכנסים לרזולוציות של נגרות, ריצוף ואריחים, שיש , תאורה, ריהוט ואקססוריז והכל מתחבר בעיצוב הפנים.
למעשה העבודה יותר מוקפדת ומקצועית וגם הקו העיצובי וההבנה של התכנון מתחברים בהרכבה הסופית של האלמנטים בדירה.
באדריכלות איש המקצוע יודע מה המגבלות מה הייתרונות והחוזקות של הבית והיכן ניתן ואיך למקם כל אלמנט, זה אדם שכבר הבין את החזון שלכם ויש לכם כימיה והבנה בסיסית עם איש מקצוע זה הכי נוח שהוא איתך מתחילת התהליך ועד סופו.
ככה אתם גם מקבלים את ה “טוטאל פקאג'” וגם מונעים לעצמכם כאבי ראש מיותרים, רציתם סתם לשדרג את הבית ופתאום החלטתם להוריד קיר או לשנות את החלל, למה צריך להביא עוד בעל מקצוע?

כשאתם מביאים מישהו שעוסק באדריכלות וגם מעצב פנים הכל הרבה יותר פשוט, מהיר, מקצועי, נוח והרבה פעמים יותר משתלם כלכלית.

שירלי שטיין – אדריכלות ועיצוב פנים בחדרה והסביבה | קיסריה | נתניה | בשרון | כפר יונה | כפר סבא | זכרון יעקב | בנימינה | רשפון | יישובי עמק חפר ועוד.
אתם מוזמנים ליצור עמי קשר לתיאום פגישת ייעוץ ממוקדת ומקצועית.

אם הבית כבר מוכן ושיפצתם ועיצבתם ועכשיו אתם מוכנים לעבור דירה, אתם מוזמנים לקרא את המאמר שלנו על טיפים למעבר דירה 

Call Now Button
התחל/י שיחה
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?