היי, שמי שירלי שטיין

מנהלת משרד לאדריכלות ועיצוב פנים באזור השרון (חדרה)– בוגרת הפקולטה להנדסאים באוניברסיטת תל אביב. בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנים בתחום במהלכן, תכננתי וניהלתי פרויקטים משלב התכנון ועד מפתח. מומחיותי מתרכזת בתכנון ועיצוב פנים של: בתים פרטיים, דירות יוקרה דירות בבניינים רבי קומות, משרדים, קליניקות וחנויות.

 

נשואה ואם ל-3 בנות.

גדלתי בנתניה בבית שנשם עיצוב עם אבא קבלן ואחות אדריכלית ומתכננת ערים.
זיכרונות ילדות שלי מתרוצצת על פיגומים באתרי בנייה, תוכניות אדריכליות בכל פינה בבית, עיצוב ואומנות בשיחות מסביב לשולחן האוכל המשפחתי היו חלק בלתי נפרד מחיי.

משם הנתיב היה ברור… גם אני התאהבתי בעולם הרחב של תכנון האדריכלי ועיצוב הפנים

מבחינתי, אני חיה את החלום.

 

פילוסופיית העיצוב שלי מתבססת על ידע בתחום הפסיכולוגיה לעיצוב החלל. או במילים אחרות – איך עיצוב המרחב בו אנו שוהים משפיע על תחושת הWELL BEING  (איכות החיים) שלנו.

תכנון ועיצוב בראייתי חשוב שיתאים לאלו השוהים במרחב, לאופיים, תחושותיהם והעדפותיהם.

זה אומר פונקציונאליות מותאמת כזו שמאפשרת רוגע, התכרבלות מפנקת בסוף היום, מרחב משפחתי נוח ומזמין ליחד, צבעים שתורמים למצב הרוח, חפצים שהן מזכרות מרגשות ועוד…

הבית הוא המרחב הכי פרטי שלנו, הוא המקום בו אנו רוצים להרגיש מחוברים למשפחה ומחוברים לעצמנו – כי מגיע לנו.

 

כל פרויקט שלי הוא ייחודי, מותאם אישית ובעל טביעת אצבע מקורית. אני אחראית על ניהול וחלוקת התקציב, על ניהול הפרויקט והפיקוח העליון,  לכם יישאר רק להנות מהדרך המשותפת שלנו יחד.

המוטו המוביל בעבודה שלי

כשאת עושה את מה שאת אוהבת, לא תצטרכי לעבוד יום אחד בחייך" כך אני מרגישה בעבודה שלי ומודה על הזכות ללוות את לקוחותיי יד ביד להגשמת הבית עליהם חלמו. במפגשים אני מקפידה להבין היטב את החלומות, הצרכים, העדפות והמטרות של כל לקוח ואיך הם רוצים שהקן המשפחתי שלהם יהיה. אני משלבת את כל המידע שאספתי לכדי סקיצה עיצובית המכילה חיבור הרמוני ומעוצב בהתאמה לכל בית ולכל לקוח ומשפחה
בכל מקום בבית… אם זה בפינת האוכל, בסלון או בפינת משחק ויצירה, חשוב לי שתרגישו הכי טוב והכי בבית.
לתכנן ולעצב בתים זה הרבה יותר מעבודה עבורי, זו בניה של חוויה כוללת למשפחה חדשה
אשמח לקחת חלק בחוויה שלכם ושגם אתם תראו בי מעצבת פנים מומלצת ותהנו מהפירות המשותפים.

שלכם,
שירלי שטיין

 

Call Now Button
התחל/י שיחה
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?